MOC ENERGII DLA MENADŻERA. FUNDAMENTY NOWEJ ROLI ZAWODOWEJ
Jeżeli niedawno awansowałeś pracowników i zauważyłeś, że Twój zespół potrzebuje wzmocnienia w nowej roli zawodowej, to warsztat jest właśnie dla nich:
- dla nowo awansowanych menadżerów, którzy potrzebują określenia roli, priorytetów i zadań w nowej roli
- dla menadżerów z niewielkim stażem, którzy mogą już czerpać ze swojego doświadczenia i potrzebują wskazówek, aby opuścić poziom początkującego menadżera i świadomie rozwijać wybrane kompetencje menadżerskie
Nauczę Twój zespół:
nowego podejścia do planowania zadań i organizacji pracy,
rozumienia, na czym polega zmiana perspektywy wynikająca z awansu, wykorzystania kluczowych narzędziami zarządzania oraz kompetencji menadżerskich.
Na warsztacie będę omówione najważniejsze zasady komunikacji menadżera z zespołem i z pracownikiem. Uczestnicy wyjdą z warsztatu z odpowiedziami na najbardziej nurtujące ich pytaniami, np. jak rozróżnić rolę kolegi od przełożonego, ile pomagać, a ile wymagać, etc.
JAK BUDOWAĆ SWOJĄ MENTALNĄ SIŁĘ?
Jeżeli zauważyłeś zwiększony poziom stresu u swoich pracowników, a co za tym idzie obniżenie wydajności, powinieneś wybrać ten warsztat.
- dla tych, których środowisko pracy charakteryzuje się zmiennością, wymaga szybkości działania,
podejmowania decyzji, nawet przy niepełnych danych - dla menadżerów, team liderów, szefów projektów, których sposób reagowania, zwłaszcza w
stresowych sytuacjach oddziałuje na ich zespoły - dla tych, którzy praca wymaga wysokiej koncentracji
Nauczę Twój zespół:
na jakich filarach budować zaufanie do siebie;
jak zachować wewnętrzny spokój zwłaszcza w sytuacjach stresowych;
technik mentalnych, które służą koncentracji, osiąganiu celów i radzeniu sobie w niepowodzeniami.
JAK LEPIEJ ROZUMIEĆ SIEBIE I INNYCH I DZIĘKI TEMU LEPIEJ SIĘ KOMUNIKOWAĆ?
Jeżeli zauważyłeś wśród swoich pracowników problemy komunikacyjne, problemy z wzajemnym rozumieniem przekazywanych treści lub trudności i zbyt emocjonalne ich przekazywanie ten warsztat jest właśnie dla nich!
- Dla zespołu, którego skład się zmienił, do którego doszły nowe osoby, aby od razu na wejściu ułatwić współpracę i komunikację
- Dla zespołu, który potrzebuje udrożnić komunikację i/lub współpracę, aby „odkryć karty i oczyścić atmosferę” i pójść dalej z nową energią i większą świadomością
- Dla osób pracujących w grupach projektowych, aby zintegrować je wokół tematu komunikacji, pokazanego w atrakcyjny sposób, po to by zacieśnić relacje i dać impuls do świadomego kształtowania kontaktów z drugą osobą
Nauczę Twój zespół:
Rozumieć różnice, które skutkują odmiennymi sposobami reagowania w zespole;jak zwiększyć samoświadomość i pojmować powody, dlaczego komunikacja i współpraca z jednymi osobami łatwo się układa, a z innymi staje się wyzwaniem;
praktycznych rozwiązań ułatwiających komunikację, skuteczną i partnerską.
UWAGA: Warsztat może być połączony z badaniem FRIS®.
ABC ODPORNOŚCI PSYCHICZNEJ W PRACY
Jeżeli zauważyłeś, że Twoi pracownicy potrzebują wsparcia w zwiększeniu swojej odporności psychicznej, nie radzą sobie z naciskami, stresem, trudnymi klientami, to ten warsztat jest idealny dla
nich.
- Dla zespołów, pracowników, których praca wiąże się ze stresem i nowymi sytuacjami
- Dla tych pracowników, którzy potrzebują impulsu do zwiększenia swojej efektywności
- Dla osób, które pracują w stresie i pod presją czasu i/lub terminów
Nauczę Twój zespół:
jak wykorzystać 4 obszary budujące odporność psychiczną;
określenia swoich zasobów w poszczególnych aspektach odporności psychicznej (w ćwiczeniach lub w wyniku badania MTQplus)
jakie podjąć kroki rozwojowe w każdym z obszarów odporności psychicznej: wyzwania, pewność siebie, kontrola ( w tym emocji), zaangażowanie.
To Ty decydujesz, jak będą wyglądały Twoje wyzwania i czy będzie ich 7.
Obejrzyj film, umów się na pierwszą rozmowę. Wspólnie zadecydujemy, które moduły są dla Ciebie wyzwaniem, czyli stymulującym dla Ciebie krokiem rozwojowym.
COACHING w KLASYCZNEJ FORMIE
Jeżeli rozpraszasz się i cel wciąż Ci umyka, kręcisz się w kółku zamiast iść do przodu, a nawet zdarza Ci się sabotowanie własnych działań, to zauważ, że coaching jest rozwiązaniem:
- Dla osób, które chcą skupić się na celach i angażując przy tym cały swój potencjał
- Dla tych, którzy chcą ruszyć z miejsca, działań z energią i cieszyć się z realnych postępów swoich działań
- Dla osób, które chcą nie tylko zrealizować swój coachingowy cel, ale nauczyć się automotywacji
Klienci wybierający coaching realizują cele, spełniają marzenia, zyskują pewność siebie i wewnętrzny spokój.
PROGRAM COACHINGOWO-MENTORINGOWY DLA MENADŻERÓW
Pracujesz pod presją, brak Ci energii, czujesz, że stres ogranicza Twój potencjał? Ten program pomaga wejść na wyższy szczebel kariery i jest dedykowany
- Dla tych, którzy są na początku swojej kariery zawodowej lub menadżerskiej i potrzebują
wskazówek w zakresie kształtowania relacji w zespole i budowania swojej pewności siebie - Dla tych którzy chcą nauczyć się korzystać z dostępnych narzędzi menadżerskich i robić to w
naturalny sposób i skutecznie - Dla tych, którzy potrzebują stawienia czoła wyzwaniu, które jest na ich drodze do awansu
Program dodaje odwagi i przyspiesza rezultaty.
C vs M
To jedyny rodzaj pracy indywidualanej, w której pracuję z klientem zarówno coachingowo i mentoringowo.
Coachingowo: bo zadaję wiele pytań, aby klient zyskał dostęp do nowego dla niego punktu widzenia i udzielam informacji zwrotnych.
Mentoringowo: bo dzielę się swoim doświadczeniem z pracy menadżerskiej i daję wskazówki, bo korzystam i przytaczam doświadczenia menadżerów, które mogą służyć jako podpowiedź rozwiązania.
- Rozpoczyna się od rozmowy telefonicznej lub spotkania online, aby poznać się i sprawdzić dopasowanie coacha i klienta
- trwa ok. 2-3 miesiące
- 8-10 sesji coachingowych na żywo lub online
COACHING INTERWENCYJNY
Jeżeli znalazłeś się w epicentrum zmian, w centrum konfliktu lub w innej trudnej dla Ciebie sytuacji, w której nie wiesz w którą stronę pójść, to porozmawiaj ze mną o coachingu interwencyjnym, bo jest on dla
- Osób, które pilnie potrzebują przeanalizować dany problem z różnych punktów widzenia i wypracować realne rozwiązanie
To proces kilku sesji skoncentrowanych na wsparciu przy rozwiązaniu jednego konkretnego problemu.